Menu
Vaša košarica


Popis ovlaštenih servisa

GARANCIJSKI UVJETI:

Garancija se uvažava sa potvrđenim garancijskim listom i računom. Davatelj garancije jamči za navedene karakteristike i za rad proizvoda bez greške u garancijskom roku, koji počinje vrijediti isporukom proizvoda prema kupcu i traje za:

 

DEWALT: 3 godine na sav program, ukoliko u roku 4 tjedna od dana kupovine alat registrirate na slijedećoj stranici www.g-mm.hr/produljenje-jamstva-dewalt/, osim za: čavlerice, kompresore, agregate, program osobne zaštite i visokotlačne perače garancija je 1 godinu.

BLACK&DECKER: 2 godine na sve proizvode i komponente.

STANLEY: 1 godinu za sve proizvode ili 3 godine za FatMax električni alat, ukoliko u roku 4 tjedna od dana kupovine proizvod registrirate na stranici www.g-mm.hr/produljenje-jamstva-stanley/

FIAC: 1 godinu za sve proizvode

FASA: 1 godinu za sve proizvode

 

Davatelj garancije se obvezuje, da će snositi sve troškove za otklanjanje kvarova i tehničkih nedostataka, koji su nastali normalnom upotrebom proizvoda za vrijeme trajanja garancije. Za svaki kvar, koji ulazi u okvire garancije, kupac proizvod mora dostaviti ovlaštenom serviseru. Davatelj garancije jamči, da je kupljeni proizvod bez greške u kvaliteti i bez tehničkih nedostataka. Garancija ne isključuje prava potrošača, koja proizlaze iz odgovornosti prodavača za greške na proizvodu.

 

Davatelj garancije ne jamči za proizvod:

- ukoliko se kupac nije držao uputstva za upotrebu,

- ukoliko je kvar pokušala otkloniti osoba koja nije ovlaštena za popravak,

- ukoliko se kupac proizvodom služi nemarno ili na nestručan način,

- ukoliko kupac proizvod koji nije za profesionalnu upotrebu koristi u industriji ili obrtu,

- za potrošne dijelove ili za dijelove koji se mijenjaju redovnim održavanjem.

 

U garanciju također ne ulaze kvarovi prouzročeni pri transportu proizvoda kupcu, kvarovi zbog nepravilne montaže i održavanja, mehanički kvarovi koje je prouzročio korisnik proizvoda, kvarovi prouzročeni zbog preniskog ili previsokog električnog napona i kvarovi prouzročeni zbog više sile. Ukoliko je garancijski zahtjev nevažeći, kupac će snositi sve nastale troškove. Ukoliko kvar nije otklonjen 45 dana od dana kada je proizvođač, prodavatelj ili ovlašteni serviser primio zahtjev za otklanjanjem kvara, proizvođač će besplatno napraviti zamjenu istog ili sličnog proizvoda. Ukoliko u navedenem roku proizvod nije popravljen niti zamijenjen sa novim, kupac ima pravo na povrat novca. Davatelj garancije besplatno omogućuje održavanje, rezervne i priključne dijelove u zakonski propisanom roku.

 

Garancija je priložena uz proizvode, za svaki proizvod je specificirana dužina garancije. Garancija se može tražiti u trenutku podnošenja fakture. Za podnošenje garancije molimo da nas kontaktirate putem e-maila gmm@bih.net.ba ili ne telefonski broj 033 764 200.

 

Jamstvo je priloženo uz proizvode, za svaki proizvod je specificirana dužina jamstva. Jamstvo se može tražiti u trenutku podnošenja fakture. Za podnošenje jamstva molimo da nas kontaktirate putem e-maila servis@g-mm.si ili ne telefonski broj 01/78 66 575 ili 01/78 66 573.

 

JAMSTVO - produženje jamstva 3 godine:

 

MY STANLEY - https://www.g-mm.hr/produljenje-jamstva-stanley/

MY DEWALT - https://www.g-mm.hr/produljenje-jamstva-dewalt/

 

Popis ovlaštenih servisa u HR:

 

ELEKTROMEHANIKA TERLEVIĆ D.O.O.

Ročka 39, 52440 POREČ

T/F: +385 (0) 52 438 297

E: elektroterlevic@inet.hr

W: www.elektromehanika-terlevic.hr

 

MEĐIMURKA BS SERVIS

Kalnička 6, 40000 ČAKOVEC

T: +385 (0) 40 384 660, T: +385 (0) 40 500 634

E: servis@medjimurka-bs.hr

W: www.medjimurka-bs.hr

  

TITAN D.O.O.

Bogoslava Šuleka 19, 47000 KARLOVAC T:

+385 (0) 47 63 63 11, F: +385 (0) 47 63 63 10

E: info@titan.com.hr

W: www.titan.com.hr

 

PAVLOV ALATI

Dr. F.Tuđmana 273, 21213 K. Gomilica

+385 (0) 21 220 022, T: +385 (0) 21 221 122

E: info@pavlovalati.hr

W: www.pavlovalati.hr

 

GEMMA SERVIS

Andrije peruča 38, 51000 Rijeka

T: +38551217118, M: 098211784

F: +38551217118

E: gemma-servis@ri.t-com.hr

W: gemmaservis.fullbusiness.com

 

ELEKTROSERVIS D.O.O.

Bana Jelačića 166, 32100 Vinkovci T: 032 332 477, M: 095 202 1965

E: elektroservis@optinet.hr

 

PROFI – AL OBRT

Mikulinci 4a, 10010 ZAGREB T:

+385 (0) 1 66 22 820, M: +385 (0) 98 718 108

F: +385(0) 1 66 22 823,

E: info@profi-al.hr

W: www.profi-al.hr/zagreb-hrvatska

  

VERMA D.O.O.

Pere Devčića 23, 10290 ZAPREŠIĆ

T: +385 1 3357 496

E: servis@verma.hr

E: verma@verma.hr

W: www.verma.hr

 

PUMPA SERVIS D.O.O

Josipa Andrića 4, 31000 Osijek

T: +385 31208955

M: +385981333816

E: servis@pumpa-servis.hr

 

Ukoliko popravljeni alat ne preuzmete u roku mjesec dana od primljene obavijesti, svi nastali troškovi skladištenja obračunati će se po važećem cjeniku. Nakon 3 mjeseca serviser ima pravo prodati proizvod zbog nastalih troškova skladištenja.